Premium Schokbreker Rechtsvoor voor Nissan X-Trail T30 2001+ (Onderdeelnummer 334360)
Hoogwaardige vervangende schokbreker speciaal ontworpen voor de Nissan X-Trail T30 modeljaar 2001 en later. Dit OEM-standaard onderdeel garandeert optimale prestaties en duurzaamheid.
OEM-nummer
334360
Positie
Rechtsvoor
Voertuigmerk
Nissan
Merk
PSQ
Materiaal
Staal
Maat
OEM Standaard Maat
Kwaliteit
Hoog
Status
Op voorraad
Herkomst
Guangzhou, China
MOQ
50 STUKS
Productafbeeldingen
Bestel- en verzendinformatie
Prijs:EXW Prijs
Verzendmethoden:Zee/DHL/UPS/FEDEX/klantvereisten
Productietijd:15 dagen na aanbetaling/klantvereisten
Betalingsvoorwaarden:T/T, Paypal, etc.
Transportpakket:Klantvereisten
Veelgestelde vragen
V1. Hoe kan ik uw catalogus krijgen?
A: Stuur ons een aanvraag en vertel ons dat u onze catalogus nodig heeft. Ons verkoopteam zal binnen 12 uur antwoorden met onze productcatalogus.
V2. Kan ik een monster krijgen om de kwaliteit te controleren voordat ik een massa-order plaats?
A: Ja, dat kan. We verwelkomen monsterbestellingen om de kwaliteit van onze producten te verifiëren. We zijn ervan overtuigd dat onze hoogwaardige producten meer bestellingen van uw klanten zullen genereren.
V3. Wat is uw productgarantie?
A: Al onze producten worden geleverd met een gratis garantie van 12 maanden. Onze bedrijfscultuur benadrukt kwaliteit en we bieden uitgebreide after-sales ondersteuning.
V4. Wat is uw levertijd?
A: Meestal 3-30 dagen na ontvangst van uw aanbetaling. De exacte levertijd is afhankelijk van de bestelde artikelen en hoeveelheid.
V5. Test u alle goederen vóór levering?
A: Ja, we voeren 100% kwaliteitstests uit vóór levering.
V6. Hoe onderhoudt u langdurige zakelijke relaties?
A: We hanteren concurrerende prijzen en garanderen tegelijkertijd kwaliteit, en we waarderen elke klantrelatie en behandelen alle klanten met respect en oprechtheid.
Verzending & Betaling
Standaard verzendmethoden omvatten zee- of luchtvracht
We streven ernaar om bestellingen binnen 15 dagen na betalingsbevestiging te verzenden
Trackingnummers worden verstrekt bij verzending
Geaccepteerde betaalmethoden: T/T Bankoverschrijving, Paypal, WeChat Pay, Ali Pay